Skip to main content
Logo print

Incydent bezpieczeństwa | Legrand Poland

Zgłoś incydent bezpieczeństwa!


Jeśli jesteś świadkiem lub podejrzewasz, że doszło do incydentu bezpieczeństwa w  jednym z Twoich lub Twoich Klientów URZĄDZEŃ CONNECTED zgłoś ten fakt! Zgłoszenie ma najwyższy priorytet i powinno być niezwłocznie wykonane. 

  Jeśli zauważyłeś, że wystąpił incydent związany z bezpieczeństwem,  na jednym z urządzeń Connected Twoich / lub Twoich klientów, konieczne jest podjęcie natychmiastowych działań!

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zgłosić incydent bezpieczeństwa.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych informacji e-mailem, najlepiej w języku angielskim, na adres security-incident-on-iot@legrand.com.

Wysyłając zgłoszenie:

  • Podaj imię i nazwisko osoby kontaktowej, nazwę organizacji, kraj.
  • Uwzględnij wszystkie szczegóły dotyczące luk w zabezpieczeniach, takie jak nazwa produktu, model i wersja oprogramowania oraz sposób konfiguracji (z jakich platform korzystasz).
  • Wskaż, jak doszło do incydentu i jakie działania podjąłeś.
  • Poinformuj o wpływie zdarzenia naruszającego bezpieczeństwo. Jaki jest skutek zdarzenia do momentu zgłoszenia?
  • Dołącz zrzuty ekranu przedstawiające to, czego doświadczyłeś podczas korzystania z aplikacji, czyli to, co jest nieprawidłowe.

Następnie potwierdzimy otrzymanie Twojej wiadomości w ciągu maksymalnie 3 dni i wrócimy do Ciebie w celu uzyskania dalszych informacji. Postępowanie w przypadku incydentu powinno zająć maksymalnie 10 dni, a po zakończeniu sprawy nasze podsumowanie otrzymasz mailem.

Naprawianie problemu bezpieczeństwa.

Jeśli incydent zostanie przez nas potwierdzony, przystąpimy do analizy pierwotnej przyczyny i określimy najlepsze rozwiązanie problemu bezpieczeństwa. Możesz być zaangażowany w fazę testowania, aby upewnić się, że incydent został prawidłowo naprawiony.

Po wydaniu aktualizacji zabezpieczeń Legrand przygotuje i opublikuje powiadomienie o bezpieczeństwie. Może to zająć maksymalnie 90 dni od pierwszego zgłoszenia incydentu, zanim opublikujemy powiadomienie. Wykorzystujemy ten okres, aby zapewnić wszystkim naszym klientom rozwiązanie chroniące ich produkty Connected.

Bezpieczeństwo i poufność danych użytkowników ma kluczowe znaczenie dla Legrand. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić optymalny poziom bezpieczeństwa i zminimalizować nieuczciwe korzystanie z naszych rozwiązań!

Produkty connected:

CélianeTM with Netatmo,

Valena LifeTM with Netatmo,

Valena AllureTM with Netatmo,

Netatmo, Netatmo pro,

CX3 with Netatmo,

Smarther with Netatmo,

Classe 300X, Classe 100X,

Hometouch, MyHOME_up,

Green'up.