WIDEODOMOFON SMART WI-FI C100 X16E
Nowa linia aparatów wewnętrznych CLASSE 100 to gama wideodomofonów i domofonów do domu lub mieszkania w nowoczesnym i eleganckim designie, zaspokajająca potrzeby instalacyjne wszelkich systemów.
Wideodomofon CLASSE 100X16E SMART Wi-Fi to rozwiązanie dla klientów, którzy chcą pozostać w kontakcie ze swoim domem, bez względu na to, gdzie się znajdują.
Smartfon po połączeniu z Classe 100X 16E staje się „dodatkowym wirtualnym wideodomofonem”, za pomocą którego można odbierać połączenia, otwierać zamki czy podglądać obraz z kamer systemu.
Funkcje aplikacji
Odbieraj połączenia na całym świecie
Możesz również odebrać połączenie, jeżeli jesteś poza domem, np. w pracy lub na wakacjach.
Zadbaj o bezpieczeństwo
Korzystając ze smartfona możesz włączyć kamery zewnętrzne lub wewnętrzne podłączone do systemu wideodomofonowego.
Odbieraj połączenia w dowolnym pomieszczeniu
Absolutna swoboda dla Ciebie. Możesz odebrać połączenie wideodomofonowe z dowolnego miejsca w domu, np. z fotela.
Zarządzaj codziennymi czynnościami
Nawet jeżeli jesteś na wakacjach, możesz łatwo włączyć podlewanie ogrodu lub oświetlenie.
Otwórz bramę wjazdową
Wracasz do domu i nie możesz znaleźć pilota do bramy? Żaden problem! Po prostu otwórz ją korzystając ze smartfona.
Zadzwoń do domu
Twój smartfon łączy się bezpośrednio z wideodomofonem na zasadzie interkomu. Możesz więc skontaktować się z bliskimi w domu i przekazać wiadomość.
Natychmiastowe powiązanie i konfiguracja
Po zainstalowaniu aplikacji, utworzenie powiązania między smartfonem i CLASSE 100X13E odbywa się w kilku prostych krokach.
Połączenie z dedykowaną chmurą zapewnia bezpieczną i całkowicie automatyczną konfigurację w sieci domowej (nie jest wymagana konfiguracja routera). Wideodomofon przekazuje do aplikacji całą konfigurację 2-przewodowego systemu wideodomofonowego (kamery, zamki, aktywacje itp.). Ze smartfona, za pośrednictwem aplikacji, zawsze możesz wyświetlić powiązane urządzenia mobilne i zdecydować, które z nich odłączyć lub usunąć w dowolnym momencie.
1. Po utworzeniu konta z menu USTAWIENIA wideodomofonu wybierz «KONFIGURACJA»
2. Zeskanuj smartfonem kod QR, który pojawi się na ekranie wideodomofonu.
3. Wybierz Twoją domową sieć Wi-Fi
4. Po wprowadzeniu hasła do Twojej sieci Wi-Fi, aplikacja wyszuka Classe 100 oraz automatycznie się połączy i skonfiguruje.
Masz już w domu wideodomofon BTicino?
Wymień go na CLASSE100 SMART WI-FI i ciesz się nowymi możliwościami!
1. Odłącz stary wideodomofon 2-przewodowy BTicino
2. Zainstaluj Classe Smart Wi-Fi, bez dodatkowych urządzeń lub zmiany okablowania.
Kompatybilne wideodomofony
Pivot
Polyx
Swing
Classe 100
Classe 100
VIDEO DISPLAY
Wideodomofony 2-przewodowe BTicino są wyposażone w wyjmowane kostki zaciskowe SCS BUS: podłączenie jest maksymalnie proste.
Aby korzystać z usługi transferu wywołania wideodomofonowego na smartfonie, klient musi dysponować wyposażeniem technicznym umożliwiającym dostęp do Internetu, na podstawie umowy zawartej między klientem, a dostawcą usług internetowych. Legrand i Bticino nie uczestniczą w tym procesie. Klient musi zainstalować na swoim smartfonie aplikację Door Entry, aby korzystać z dodatkowych usług dostępnych obok standardowych funkcji wideodomofonu Classe 100X16E. Korzystanie z usług dostępnych z poziomu aplikacji wymaga utrzymania interakcji z Classe 100X16E zdalnie i przez Internet. W takim przypadku integracja i skuteczna współpraca między Classe 100X16E, a aplikacją na smartfonie może zależeć między innymi od:
a) jakości sygnału Wi-Fi
b) typu/zakresu usług/transmisji dostępnych na podstawie umowy na Internet domowy
c) typu/zakresu usług/transmisji dostępnych na podstawie umowy na smartfon
Legrand i Bticino nie ponoszą odpowiedzialności za brak lub ograniczenie spełnienia, w zakresie powyższych punktów, warunków/parametrów niezbędnych do prawidłowego działania produktu i dodatkowych funkcji. Prawidłowe działanie wymaga dostępności systemu streamingu VoIP. Klient jest zobowiązany sprawdzić, czy nie jest to blokowane, zgodnie z umową na smartfona oraz dostawę Internetu/usług sieciowych. Jednocześnie informujemy, że usługa dostarczana przez Legrand i Bticino – zdalna obsługa z wykorzystaniem aplikacji – jest związana z przesyłem danych. Koszty z tym związane są ponoszone przez Klienta i zależą od warunków umowy podpisanej przez Klienta z dostawcami usług internetowych i telefonii mobilnej.