WIDEODOMOFON SMART WI-FI C100 X16E

 Wideodomofon smart wifi C100

NOWA linia aparatów wewnętrznych CLASSE 100 to gama wideodomofonów i domofonów w nowoczesnym i eleganckim designie, zaspokajająca potrzeby instalacyjne wszelkich systemów.

Wideodomofon CLASSE 100X16E SMART Wi-Fi to rozwiązanie dla klientów, którzy chcą pozostać w kontakcie ze swoim domem, bez względu na to, gdzie się znajdują.
Smartfon po połączeniu z Classe 100X 16E staje się „dodatkowym wirtualnym wideodomofonem”, za pomocą którego można odbierać połączenia, otwierać zamki czy podglądać obraz z kamer systemu.

Funkcje aplikacji

 

Funkcja 1
Odbieraj połączenia w dowolnym pomieszczeniu

Absolutna swoboda dla Ciebie. Możesz odebrać połączenie wideodomofonowe z dowolnego miejsca w domu, np. z fotela.

 

Funkcja 2
Odbieraj połączenia na całym świecie

Możesz również odebrać połączenie, jeżeli jesteś poza domem, np. w pracy lub na wakacjach.

 

Funkcja 3
Otwórz bramę wjazdową

Wracasz do domu i nie możesz znaleźć pilota do bramy? Żaden problem! Po prostu otwórz ją korzystając ze smartfona.

 

Funkcja 4
Zarządzaj codziennymi czynnościami

Nawet jeżeli jesteś na wakacjach, możesz łatwo włączyć podlewanie ogrodu lub oświetlenie.

 

Funkcja 5
Zadbaj o bezpieczeństwo

Korzystając ze smartfona możesz włączyć kamery zewnętrzne lub wewnętrzne podłączone do systemu wideodomofonowego.

 

Funkcja 6
Zadzwoń do domu

Twój smartfon łączy się bezpośrednio z wideodomofonem na zasadzie interkomu. Możesz więc skontaktować się z bliskimi w domu i przekazać wiadomość.

 

Natychmiastowe powiązanie i konfiguracja pomiędzy smartfonem i wideodomofonem

Po zainstalowaniu aplikacji, utworzenie powiązania między smartfonem i CLASSE 100X13E odbywa się w paru prostych krokach.

 

1. Po utworzeniu konta z menu USTAWIENIA wideodomofonu wybierz «KONFIGURACJA»
Konfiguracja aplikacji 1

 

2. Zeskanuj smartfonem kod QR, który pojawi się na ekranie wideodomofonu.
Konfiguracja aplikacji 2

 

3. Wybierz Twoją domową sieć Wi-Fi
Konfiguracja aplikacji 3

 

4. Po wprowadzeniu hasła do Twojej sieci Wi-Fi, aplikacja wyszuka Classe 100 oraz automatycznie się połączy i skonfiguruje.
Konfiguracja aplikacji 4

 

Połączenie z dedykowaną chmurą zapewnia bezpieczną i całkowicie automatyczną konfigurację w sieci domowej (nie jest wymagana konfiguracja routera). Wideodomofon przekazuje do aplikacji całą konfigurację 2-przewodowego systemu wideodomofonowego (kamery, zamki, aktywacje itp.). Ze smartfona, za pośrednictwem aplikacji, zawsze możesz wyświetlić powiązane urządzenia mobilne i zdecydować, które z nich odłączyć lub usunąć w dowolnym momencie.

 

Masz już w domu wideodomofon BTicino?

Wymień go na CLASSE100 SMART WI-FI i ciesz się nowymi możliwościami!

 

Zamień wideodomofon na Classe 100

 

1. Odłącz stary wideodomofon 2-przewodowy BTicino
2. Zainstaluj Classe Smart Wi-Fi, bez dodatkowych urządzeń lub zmiany okablowania.

 

Wideodomofony 2-przewodowe BTicino są wyposażone w wyjmowane kostki zaciskowe SCS BUS: podłączenie jest maksymalnie proste.

 

Kompatybilne wideodomofony

Kompatybilne wideodomofony 1

PIVOT

Kompatybilne wideodomofony 2

POLYX

Kompatybilne wideodomofony 3

SWING

Kompatybilne wideodomofony 4

CLASSE 100

Kompatybilne wideodomofony 5

NIGHTER/WHICE VIDEO STATION

Kompatybilne wideodomofony 6

VIDEO DISPLAY

 

Aby korzystać z usługi transferu wywołania wideodomofonowego na smartfonie, klient musi dysponować wyposażeniem technicznym umożliwiającym dostęp do Internetu, na podstawie umowy zawartej między klientem, a dostawcą usług internetowych. Legrand i Bticino nie uczestniczą w tym procesie. Klient musi zainstalować na swoim smartfonie aplikację Door Entry, aby korzystać z dodatkowych usług dostępnych obok standardowych funkcji wideodomofonu Classe 100X16E. Korzystanie z usług dostępnych z poziomu aplikacji wymaga utrzymania interakcji z Classe 100X16E zdalnie i przez Internet. W takim przypadku integracja i skuteczna współpraca między Classe 100X16E, a aplikacją na smartfonie może zależeć między innymi od:
a) jakości sygnału Wi-Fi,
b) typu/zakresu usług/transmisji dostępnych na podstawie umowy na Internet domowy,
c) typu/zakresu usług/transmisji dostępnych na podstawie umowy na smartfon.

Legrand i Bticino nie ponoszą odpowiedzialności za brak lub ograniczenie spełnienia, w zakresie powyższych punktów, warunków/parametrów niezbędnych do prawidłowego działania produktu i dodatkowych funkcji. Prawidłowe działanie wymaga dostępności systemu streamingu VoIP. Klient jest zobowiązany sprawdzić, czy nie jest to blokowane, zgodnie z umową na smartfona oraz dostawę Internetu/usług sieciowych. Jednocześnie informujemy, że usługa dostarczana przez Legrand i Bticino – zdalna obsługa z wykorzystaniem aplikacji – jest związana z przesyłem danych. Koszty z tym związane są ponoszone przez Klienta i zależą od warunków umowy podpisanej przez Klienta z dostawcami usług internetowych i telefonii mobilnej.

 

newsletter

NEWSLETTER

Chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i aktualnościach? Zarejestruj się!
Zapisz się