Skip to main content
Logo print

Proces rekrutacji | Legrand Poland

PROCES REKRUTACJI

JAK TO SIĘ U NAS ODBYWA

Etap 1 – Aplikacja

W odpowiedzi na nasze ogłoszenie prześlij swój życiorys i list motywacyjny na adres: rekrutacja@legrand.com.pl

Jeśli jesteś zainteresowany pracą u nas, ale w danej chwili nie ogłaszamy nowej rekrutacji – również możesz wysłać do nas swoją aplikację. Nie zapomnij napisać jaką pracą i/lub jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany.

Etap 2 – Wywiad telefoniczny

Jeśli Twoje CV i list motywacyjny zostaną pozytywnie ocenione, możesz spodziewać się kontaktu telefonicznego. Pracownik działu personalnego umówi się z Tobą na krótki (15-20 min) wywiad telefoniczny, podczas którego zada Ci kilka pytań dotyczących głównie Twoich doświadczeń zawodowych.

Etap 3 – I Spotkanie rekrutacyjne

Jeśli etap wywiadu telefonicznego zakończy się pomyślnie, kolejnym krokiem będzie osobiste spotkanie w siedzibie naszej firmy lub w którymś z naszych biur w całej Polsce. Najczęściej spotkanie to prowadzi osoba z Działu Personalnego.

O wynikach spotkania i dalszych krokach kandydat zostanie poinformowany telefonicznie.

W przypadku, gdy na spotkanie zaproszony jest również kierownik, dla którego szukamy pracownika, rekrutacja może zostać rozstrzygnięta już po zakończeniu tego etapu.

Etap 4 – II Spotkanie rekrutacyjne

Najlepsi kandydaci zostają przedstawieni swoim potencjalnym przełożonym. Decyzja co do wyboru kandydata zapada po zakończeniu drugiej tury spotkań. Wtedy też wszyscy zaproszeni kandydaci zostaną telefonicznie poinformowani o wynikach rekrutacji.

Etap 5 – Wdrożenie

Każdy nowy pracownik w pierwszych dniach swojej pracy w Legrand Polska ma zaplanowany szereg szkoleń i spotkań, dzięki którym zdobędzie niezbędną „na wejściu” wiedzę.

Nowo zrekrutowaną osobę zapraszamy najpierw do głównej siedziby naszej firmy – do Ząbkowic Śląskich. Tutaj, w zależności od stanowiska jakie dana osoba objęła, proponujemy jej spotkania z doświadczonymi pracownikami, którzy przekażą nie tylko merytoryczną wiedzę, lecz również wdrożą „nowego” w specyfikę pracy i kulturę organizacyjną Legrand. Niezmiennym i lubianym przez wszystkich punktem wdrożenia jest zwiedzanie naszej fabryki. Dzięki temu wszyscy mamy świadomość, co produkujemy, w jaki sposób się to odbywa i ile czasu trwa.

Kolejnym, obowiązkowym – zwłaszcza dla pracowników struktur handlowych – etapem wdrożenia jest wizyta w naszym warszawskim biurze. Warszawskie biuro jest sercem marketingowo-sprzedażowym Legrand. To tutaj rodzą się pomysły działań promujących nasze produkty i naszą firmę. Powstają strategie sprzedaży i plany na przyszłość. Tutaj też pracują Kierownicy Produktu, którzy zarówno pracownikom, jak i klientom przekazują wiedzę na temat naszych urządzeń.

W przypadku nowych pracowników zatrudnionych w pionie sprzedaży przewidziane są również szkolenia „w terenie”. Nowy pracownik spędza cały dzień ze swoim doświadczonym kolegą. Odwiedza z nim klientów, poznaje specyfikę spotkań handlowych, zapoznaje się z rynkiem i jest przedstawiany osobom, z którymi współpracujemy.

Nasze zainteresowanie inwestowaniem w pracownika nie kończy się po zakończeniu etapu szkoleń i spotkań wdrożeniowych. Przykładamy dużą wagę do rozwoju zawodowego naszych ludzi. Cyklicznie przeprowadzamy szkolenia uzupełniające ich wiedzę i podnoszące kwalifikacje zawodowe. Nasi najlepsi pracownicy mogą liczyć na indywidualny tok nauczania, indywidualną ścieżkę kariery.